onsdag 3 april 2019

Sportfiskemässan.

Tjo go vänner ..
Jo det är sant jag har fått något att skriva om.
Jag har varit på mässa i Jönköping .
Jag var där på lördagen och spanade i nyheter.
Träffade både kändisar , jobbar kompisar och fiskebröder.
Hade lite skratt med Broman som "lovar" att han ska fortsätta att göra fiskeprogram.
Skakade även tass med en för mig riktigt go kille Claes "svart zonker" Claessson.
Hann tyvärr inte prata med han , men det går fler tåg.
Var och snackade lite med Fiskefjällorna och deras hyss.
Jag hoppas det blev någon öring på premiären.
Språkade också med Harasjömåla campings Peter med fru om deras planer för strömmen.
Låter lovande...lol
Köpte på mig lite flugor som ska blötas i strömmen.
Så tills nästa gång . Skit fiske..Med vänliga fiske drömmar Glenn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar