fredag 2 september 2016

För några timmar sedan.....

För några timmar ( läs dagar ) så upptäckte jag att jag har en blog..juppi  guppi...spännande.. vad gör jag med den då..?
Har inte en aning.!
Gick in på sidan efter mycket lösenordstrixande ,säg det fort  10 ggr,
och se till min förvåning den var inte uppdaterad!
Vilken usling !
Jag skrev en liten anteckning till ägaren av sagda konto och upptäckte till min stora förvåning att det var ju jag som hade detta kontot.
Så för att i möjligaste mån rädda den lilla heder som jag kan ha så ska jag försöka uppdatera denna efterblivna sidan med lite minnen....................
Som ni ser så lider jag av lite minnes förlust.
Eller rättare sagt .
Jag vet inte vart jag ska börja.
Så för att göra en lång historia väldigt kort.
Jag vill iväg och fiska och det snart hoppas jag .
Jag kan tillägga det att jag har en ny hobby.
Marsvin.
Jo jag har blivit dåre på hel tid.
Det kan bero på att jag även kilar stadigt och att jag får skylla på henne att jag dragits med i detta intresse.
Det kan faktiskt också vara orsaken till min långa frånvaro från min plikt att underhålla mina läsare om fiskets underbara gissel.
Apropå fiske , jag var faktiskt iväg på fiske i Harasjömåla den 27/7 - 16 i strömmen .
Oj vad jag klantade mig men 1 firre fick jag med mig hem och min nu goe vän Henrik tog full pott i den ljuvliga värmen ...vattnet var härliga 19 - 21 grader så fisken var lagom varm....
så detta var en liten uppdatering.


Skit fiske på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar