onsdag 12 mars 2014

Fiske fiske fiske

Tja fiske kompisar där ute.
Nu har det börjat på riktigt.
Jag har hunnit med en vända till stora vångagylet och strömmen.
Till vångagylet hade jag med mig en grabb som aldrig hade fiskat fluga förr och är cirka 10 bast.
Jag fixade kort och i med flugor .
Gissa om grabben fick panik när den första firren högg.hahahaha
Hur det hela slutade , kolla in bilden.



Om han vill med fler gånger ingen aning.
Jag tar gärna med han för vi hade hur kul som helst.
I strömmen var det premier den 7 mars och vilket fiske det nappade till höger och vänster.
Det var en mycket bra dag och enligt en viss Mats Hallin "otroligt sanslöst fiske som jag inte varit med om tidigare".
Jag tackar för tips och hoppas vi synes snart....
Grattis till stor fisken.

Tills nästa vända skit fiske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar