fredag 12 april 2013

Lyxfiskedag i strömmen.

Tja goe fiske polare....
Hur var det på lyxfisket då.....jo det startade klockan 8.00 och jag var klar 10.00 med
1styck 2 kilos,
1 styck 2.45 kilos
och en lite lekfärgad 5,07:a.
Många skratt och god ärtsoppa under dagen och lite fiske snack plus allting som hör fisket till ....vill tacka gubbsen för gott sällskap och hoppas vi blöter fluga snart igen.
Fick även lite råd och visdomsord från vissa och gav lite tillbaka hoppas jag.
Och snart skall jag dit igen.
Runt första maj hade jag tänkt men vi får se....;)
Bilder och lite filmer kommer jag att fixa men det tar lite tid som vanligt....)
En god vän till mig har öppnat en fiske och fritids butik i Sölvesborg och jag hoppas han kan hålla sig flytande...Önskar honom lycka till.
Ett ryckte jag har snappat upp gäller att sillen e  igång i Åhus....så på med häcklorna och testa....;)
vi synes....skit fiske på er...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar