tisdag 3 juli 2012

Här är lite godsaker om mitt fiske i Harasjömåla.
Det finns fisk där men med lite tur för mig har jag nästan varit ensam om strömmen.
Lite synd men det ger mig fler fiskar (3 stycken per kort)....och fina e dom .


Gemensamt för dessa är tålamod och envishet....annars hade dom inte kommit upp.


Så var noga, byt flugor och ge inte upp.


Jag fick med min en fiske polare tillslut och han fick fisk.
Men han hade i början av sitt fiske samma tålamod som andra.Kasta några kast och gå vidare....hummm det gick inte så bra.....när jag tagit 2 så var han fortfarade på noll....med lite ny vilja och lite guidning från mig så fick han till sist 2 stycken och jag tog min sista......vi hade en god dag med många skratt och jag hoppas vi kan sticka tillbaka snart.




Skit fiske på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar