torsdag 9 februari 2012

Vad händer i helgen tro.....?????

Jag har inte det blekaste.....fiske ....varför inte.
Var ute i lördags med lite vänner på harasjömålas isar och fick en fisk till slut.
Det var dock den minsta regnbåge som jag sett " nästan " men nu e den uppäten och ut b****d ....;)
Is fisket e lika roligt som jag minns det från min ungdom.
Så det blir väl ett pass igen....
Ni ungdomar som möjligen läser denna blogg och har sportis v:7 - 9 kan ju gå in på Harasjömålas hemsida och kolla in deras erbjudande.
Ska försöka fixa en länk direkt till sidan där infot om det står.
Annars e det bara att klicka på länken som jag redan har och sedan vidare till "erbjudande" tror jag.....hahahahaha
Om ni e där så ses vi kanske då jag kommer att vara där med en eller två fiske kompisar som ska passa på under vecka 8.(någon  av helgerna.antingen före eller efter).

Så bilder och så vidare kommer hoppas jag ....tills dess....skit fiske på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar