söndag 27 november 2011

Sista gången för i år i Harasjömåla???

Varit i Harasjömåla och fiskat.Lördag med en god vän stack vi till Mjöldrängen för att njuta av lite gott väder.
Fick upp 4 stycken bågar var.
Vikt från 1,8 till 3,35 tror jag det var.
Och någon som vi tappade.




Sedan var jag i Strömmen på söndagen och fick två stycken fina men jag har glömt att plåta dom.De vägde 2.0 och 2.4 kg.

Vi får se vad som händer till helgen.Det finns ju platser kvar.Den som hade tänkt att fiska i någon sjö så kan jag upplysa om att båtar/na är upptagna för säsongen.Men hör av er till informationen och kolla deras hemsida innan ni bestämmer er.
Till er som jag träffat god jul och gott nytt om vi inte ses innan och skit fiske på er...skulle det bli is och ni ska ut på den så tumma inte på säkerheten....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar