måndag 21 november 2011

Fler fångade firrar i Harasjömåla

Som vanligt tog jag en tur till Harasjömåla och träffade på lite nya ansikten och fiske fejs.Hade turen att plåta några fina firrar också.Där var liten samling folk vid strömmen som hade ett litet jippo för registrerade stor fiskar och lottade lyckostar.Hur det gick för dom kan ni se på Hara`s hemsida.
Om jag hinner skall jag lägga upp länk till dom också.
Jag själv var till Björnagylet och viftade bort lite mygg.
Hur det gick med fisket....nja .....jag kan stolt skriva att det fortfarande finns fisk till er ännu.
Lördagen hittade 2 stycken mina flugor och på söndagen letade jag mest ursäkter...och mobbade "min" fiskebroder tvärs över dammen...;)
Sedan var det en go gybbe som bara langade in fisk efter fisk...;) det va underhållande...men efter ett tag så var man sugen på att putta av han från bryggan....nje då hade inte fiskarna tyckt det va så roligt tror jag....
Vad händer i helgen ...humm....jag e inbokad i strömmen och skall hålla tummarna i kors för att hoppas lura upp någon stackare.Och sedan ta lite bilder som vanligt på andras lycka...;)
Om vi inte ses så skit fiske på er...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar