fredag 2 september 2011

Ny art på min fiskelista.

Fixade en ny art på min fiskelista och har inte en susning om vad det är.;)
Den var 52 cm ganska grov och tandlös.Liknar lite en silvrig sutare med stora fjäll.Hoppas det e någon som kan hjälpa mig att avgöra vad det e för en fisk.



Tacksam för hjälp med gåtan.
Det var dock ingen kämpe då den var krokad i stjärtspolens fena ungefär mitt i den övre delen.
Den hade nog varit mycket roligare att få på mete.Men trolling,på lax grejor....Hummm...tur den inte tog fart i rusningarna då hade jag inte kunat filma den.Nog om detta .Fiske i morgon och för den som har lust åk ner till Simrihamn och spana in lite lax.Invägning klockan 18.00 Lördag....

Skit fiske på er....;)
PS .fler bilder kan jag sätta in vid önskan....;)glömde dock att väga den..buhu...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar