söndag 3 juli 2011

Uppdatering.

Tja go fiske gybbar och töser.Har funderat att uppdatera lite med goa fångster sedan sist.
Det har varit en gösta till på dygt 7 kilo som min goe fiske kompis drog upp efter  att jag fått en hyfsad slemmis midsommar helgen.
Denna helg vart det natt pass och det började med en mycket fin slemmis på runt 6,5 - 7,0 kg men som åkte i plurret innan jag ens tänkte på att väga den.
Sedan på väg till hamnen runt kvart i fem så small det på en gös på djupriggen och efter vi håvat den så klantar min goe kompis till det och kastar i gösen i drickat innan jag ens hade städat upp inför foto tillställningen.Sicken storfiskare .....not.....Och nu en det dax för en liten kall....;)
Ni som e på semester får ha en go sådan och fiska mycket.Vi andra håller "go" min tills nästa gång man kommer ut...
Skit fiske på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar