söndag 3 april 2011

Elmia

Tja goa fiskepolare.
Är precis hem kommen från Sportfiske mässan i Jönköping.
Köpte jag något......nja...det blev lite saker till julklapp..hahahaha
Men jag träffade Fjällorna som var hur trevliga och tillmötesgående som helst,goa "töser", vill jag lova och jag hoppas dom blir fler om inte så ska jag tvinga in mina tjejbekanta.
Träffade en go kille Erik Matsson och hans fru "hoppas jag" som jag glömt namnet på "Sorry" som har skrivit en bok som jag ska läsa fort som att...ans.. och den heter En sportfiskares liv.
Tjuvlyssnade lite på Team Månsson och filar lite vidare på hans ideer.
Älvräddarna var givetvis på plats och lilla jag skrev in mig....;)
Jag hoppas att jag har glömt någon så att dom skriver en arg kommentar och tillrättarvisar mig.hahahha
Annars var det som vanligt Mycket jerk och jigg...fluga....karp och gäddmete...och faktiskt lite mer trolling...pyssel för barn och några båtar....+ några kända fejs var med på ett hörn....sammantaget tycker JAG att det var kul och jag hoppas att jag kan hålla kontakt med några som jag fick tjöta med där.
Nästa år e mässan i Kista och den ska jag försöka komma till....;)

Skit fiske på er.....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar