lördag 12 februari 2011

Ledighet från fiske...buhu

Som rubriken tyder är vilja och verklighet inget man styr direkt över.
Som planerat så skulle jag Vilja fiska varje helg detta året och då främst efter lax och havsöring.
Väder och privata saker gör dock att man måste prioritera och planera annorlunda vilket mina fiske kompisar vet alldeles för väl.
Dock var jag ute en lite runda idag och oj vad vatten det är i Helgeå just nu.
Bilder kommer.
Det går att rampa i Åhus och kanske i eller vid flera ramper men jag var bara i Åhus och Kavrö bro.
Vid Kavrö var det MYCKET is.Så ta det lugnt.
Hammarsjön ,Norr om Kavrö bro,är delvis öppen men ta det lugnt även där ni som isfiskar.
Araslövssjön har jag inga uppgifter för tyvärr.
Simrishamn e det öppet och grannt.
Jag får bara hoppas jag kan komma ut på havet nästa helg.Tack för titten och skit fiske på er.
Och er töser,tjejer och kvinnor i olika åldrar tag en titt på Fjällornas hem sida.
Länk finnes på denna sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar