onsdag 8 december 2010

Juppi nu e det vinter.

Japp,vintern e här och med den kylan.Ni som ska fiska pälsa på er.
Har inte varit ute på någon tripp själv men det ska jag ändra på så fort som möjligt.
Har även fixat med lite julpyssel i form av tafsbindning till framtida fiske med löja efter lax,havsöring,gös och gädda.
Jag har även fått bra betyg för min sida och det tackar jag mycket för.
Ser över hur den ska förbättras.
Jag vill dock inte ha för mycket på den för jag e rädd det kan bli "klöddigt" då.
Förhoppningsvis har man på köpet fått nya fiskepolare som man kan tjyva ideer ifrån.
Kolla in simrishamn och se vad gybbarna hittar på i väntan på julgröten.
Bilder ska jag lägga in men prioreterar inte det för tillfället.
Skit fiske på er och glöm inte att mata mina fiskar...hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar